Helgens teaterrep i Brockhusenväder!!

I helgen som var hade vi vårt första riktiga teaterrep på plats i Hålan! helt fantastiskt Brockhusenväder fick vi båda dagarna. Jag missade tyvärr Lördagens rep med Isebringarna, musik, manusläsning, lek och grillning, jag har förstått att det var en helt underbar dag. Även under söndagen lektes det med dramaövningen "älg, älg" och en  fantastikt rolig kramlek som jag ej vet namnet på, dessutom var det manusläsning och genomgång av scenen med vår alldeles egna prinsessa. Ja, jag tror nog att bilderna får tala för sig själva.
På återseende vänner!
Kram Agneta alias Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna N

Härliga bilder!!! man blir glad bara av att se dom....

2010-05-05 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0